St Louis - Reisverslagen van Susanne van den Buuse - WaarBenJij.nu St Louis - Reisverslagen van Susanne van den Buuse - WaarBenJij.nu

St Louis

Ik doe een uitwisselingsprogramma samen met nog een Nederlandse student van de Universiteit van Amsterdam (jan-maart 2016), Washington University in St Louis (sept-dec 2015), Missouri, en de EHESS in Parijs (april-juni 2016).

Recente Reisverslagen:

07 September 2015

Een reactie plaatsen bij de nieuwe blog

05 September 2015

Nieuwe blogwebsite!!

30 Augustus 2015

Weer een nieuwe week op de site!

30 Augustus 2015

Free samples, oftewel: gratis maaltijd!

29 Augustus 2015

Alles is ver in Amerika
Susanne

Hoi allemaal, ik doe dit jaar mee aan een uitwisselingsprogramma van mijn universiteit samen met de Washington University in St Louis, Amerika, en de EHESS in Parijs. Dit is de website: https://pages.wustl.edu/transatlantic/anthropologies-institutions Onder het kopje Student Exchange Program kan je meer informatie over het programma vinden. Ik zal hier regelmatig verslag doen van mijn ervaringen en foto's plaatsen. Mijn bedoeling is om zo toegankelijk mogelijk te schrijven, zodat iedereen die geïnteresseerd is het kan volgen, inclusief mijn oma :-) dus ik zal jargon en onnodig Engels zoveel mogelijk vermijden. Ik spreek alles in omdat dat een stuk sneller gaat en jullie dus meer kunnn lezen, maar daardoor zullen jullie waarschijnlijk ook wat gekke fouten tegengekomen :-) Hopelijk is het leuk om te lezen allemaal. Veel plezier!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5265

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 18 December 2015

St Louis

Landen bezocht: